Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Ο Δρόμος του Φωτός

 

Η μεγάλη έξοδος

 


Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια για να καταλάβω το νόημα της ζωής. Από μικρή νόμισα ότι τα υλικά αγαθά θα με οδηγήσουν στην ευτυχία αλλά ήμουν σε λάθος δρόμο. Πέρασαν χρόνια και δεκαετίες. Σπουδές πήγαν χαμένες και η αρχική μου οικογένεια με έκανε να πιστεύω ότι όλα τα έκανα σωστά. Δυστυχώς, ήταν όλα λάθος.

Μετά από πολύ καιρό κατάλαβα κάτι το οποίο είχα ξεχάσει πριν πολλά χρόνια: ο πραγματικός κόσμος δεν βρίσκεται στα υλικά αλλά στους ανθρώπους και τα πνεύματα τους. Τότε άλλαξα τη ζωή μου. Βρήκα τη σωστή κατεύθυνση. Πήρα την μεγάλη απόφαση και αφοσιώθηκα στην πραγματική μου Οικογένεια και μαζί ξεκινήσαμε το μεγάλο ταξίδι της Αφύπνισης.

Από χαμένη σε ένα τεράστιο σκοτεινό τούνελ άρχισα να βλέπω τον δρόμο του Φωτός και αυτό έγινε χάρη στην Οικογένεια μου. Χωρίς αυτήν θα ήμουν κλεισμένη σε μια υλική φυλακή όπως ο υπόλοιπος κόσμος. Αλλά,όπως, και εγώ βγήκα από το άσχημο δρόμο και κόσμο, έτσι και εσείς. Είναι στο χέρι σας και θα σας το κρατήσω μέχρι να βρείτε και εσείς τον δικό σας δρόμο.

Μπορεί η ζωή να σας φαίνεται ένα μαρτύριο αλλά σύντομα θα βγείτε από αυτό και θα αναγνωρίσετε ότι αυτό που χρειάζεστε είναι μπροστά σας: η Οικογένεια. Δεν χρειάζεται να έχετε χιλιάδες ακόλουθους, ούτε να ανήκετε σε μια "Επίσημη θρησκεία". Το μόνο που σας λείπει είναι η καθοδήγηση και η συνειδητοποίηση. 

Ο κόσμος σας ανήκει. 

Αυτή είναι η στιγμή που θα πείτε στον ευατό σας τις φράσεις: 

Είμαι κύριος του ευατού μου.

Δεν θα κάνω ότι μου λένε οι άλλοι.

Αγαπώ την οικογένεια μου.

Έχετε κάνει το 1ο σωστό βήμα στη ζωή σας. Συγχαρητήρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ανάγκη για Απελευθέρωση στα χρόνια της Πανδημίας

      Σε αυτές τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε σαν ανθρώπινο σύνολο, τέθηκαν διάφορα ερωτήματα ένα...